Ervaar de charme van ons karakteristieke carré hotel.

De toekomst begint nu!

Beste prijs garantie

Carré Hotel Zuid-Limburg biedt op de eigen website de laagste prijs voor een hotelovernachting. Lager vindt u nergens.

De Claimprocedure
Garantie & Claim

U dient de claim minstens 24 uur voor uw incheck-tijdstip in te dienen zodat het hotel iedere claim naar behoren kan controleren. Lees de voorwaarden voordat u het claimformulier invult en verstuurt.

De Beste Prijsgarantie is alleen geldig voor alle particuliere kamerreserveringen.

1. De garantie kan niet worden toegepast op de volgende tarieftypes:

  • Tarieven die niet openbaar beschikbaar zijn, zoals onderhandelde gezamenlijke of groepstarieven.
  • Kortingstarieven uitsluitend aangeboden aan groepen of individuen die voldoen aan eerder gespecificeerde criteria, inclusief Carré Hotel Zuid-Limburg account gasten, senioren, politiek medewerkers, etc.
  • Arrangementen en tariefpakketten die de kamer en andere bestanddelen zoals reizen, autohuur, entertainment en/of maaltijden bevatten.
  • Arrangementen en tariefpakketten of speciale groepstarieven die de duur van het verblijf verlengen.
  • Onderhandelde tarieven voor verblijven boven 30 nachten.
  • Tarieven beschikbaar op voorverkoop-websites.
  • Tarieven beschikbaar voor Carré Hotel Zuid-Limburg Corporate Accounts.
  • Tarieven beschikbaar op websites zoals bijvoorbeeld “Priceline” en“Hotwire”; die de naam van het hotel pas onthullen nadat de reservering is voltooid.
  • Vooraf betaalde of tour operator tarieven die een voucher betreffen (inclusief elektronische vouchers) voor een hotelovernachting.

2. Het carrehotel.nl beste prijs garantie tarief en het “Vergelijkend Tarief” moeten binnen 24 uur na boeking op carrehotel.nl gevonden worden en een volledig ingevuld claimformulier moet worden ingediend voor hetzelfde hotel, kamertype en reserveringsdatum. Gelijke ontbinding- en voorverkoopregelingen moeten worden toegepast. Het volstaat als de gast van de boekingspagina een printscreen maakt
(waarin alle relevante boekingsgegevens staan) en deze toevoegt aan het claimformulier. Hierna dient de gast de hotelboeking te maken via de carrehotel.nl site en de printscreen van de partij met het “Vergelijkend Tarief” toe te voegen aan het claimformulier.

3. Hotel Zuid-Limburg B.V. zal het “Vergelijkend Tarief” controleren binnen 24 uur na ontvangst van uw ingediende Claim, en zal u op de hoogte stellen van de resultaten. Omdat de Claim verwerkt moet worden voor het inchecken, bent u verplicht uw Claim tenminste 24 uur voor het inchecken in te dienen.

4. Wanneer er meerdere tarieven voor hetzelfde hotel, reserveringsdata en kamertypes worden weergegeven op een valk.com gelieerde website (hoteleigen website), moet u het laagste tarief reserveren om in aanmerking te komen voor de garantie.

5. Het “Vergelijkend Tarief” moet gereserveerd kunnen worden (dus publiektoegankelijk) en controleerbaar zijn door Hotel Zuid-Limburg B.V. Wanneer het “Vergelijkend Tarief” is gereserveerd door een ander bedrijf dan Hotel Zuid-Limburg B.V., is Carré Hotel Zuid-Limburg niet verantwoordelijk voor enige extra kosten die zich voordoen door annulering van een reservering.

6. Tariefvergelijking wordt gemaakt vrij van belastingen, extra kosten of kosten verbonden met kamertarieven en het “Vergelijkend Tarief” moet beschikbaar zijn op het moment dat Hotel Zuid-Limburg B.V. de claim controleert. Tarief ongelijkheden, die enkel te wijten zijn aan veranderingen en/of verschillen in valuta uitwisseling, zijn niet inbegrepen in de garantie.

7. Wanneer een claimformulier meerdere overnachtingen beslaat worden de tarieven per nacht apart vergeleken.

8. Hotel Zuid-Limburg B.V. heeft het recht om de garantie aan te passen of te ontbinden op ieder moment, zonder voorafgaande waarschuwing. Een claim indienen is gemakkelijk. Volg de bovenstaande instructies. Vul het claimformulier in en e-mail het formulier met ondersteunende documenten naar info@carrehotel.nl. Het geboekte tarief en het “Vergelijkend Tarief” moeten ingevuld worden en het volledige claimformulier moet binnen 24 uur worden ingediend en moet voor hetzelfde hotel, kamertype en reserveringsdata zijn. Er zal door ons contact met u worden opgenomen binnen 24 uur nadat we de claim hebben ontvangen.

Reserveer via onze eigen website en geniet van de voordeligste overnachtingen. Vindt u elders een goedkoper tarief? Vul dan het claimformulier in. Wij garanderen dat u dan voor het verschil wordt gecompenseerd.

Hallo,

Mijn naam is Isa!

Stuur gerust een mailtje of neem contact op via de chat. Ik help u dan zo snel mogelijk verder.

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00.