Nog maar

Dagen

tot de start van de Amstel Gold Race 2024

Percentage nog beschikbare kamers

Ervaar de charme van ons karakteristieke carré hotel.

Een zorgeloos verblijf

Gastenservice

Of u nu vragen heeft over uw reservering, behoefte heeft aan hulp bij uw verblijf of gewoon advies nodig heeft, ons team staat voor u klaar om u de beste gastvrijheid te bieden. Neem contact met ons op en laat ons uw verblijf onvergetelijk maken!”

Neem contact met ons op

Veelgestelde vragen

We hebben de meest gestelde vragen voor u verzameld. Staat uw vraag er niet bij, mail ons dan.

E-mail

Stuur ons een e-mail met uw vraag of opmerking. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

Van onze gasten

Veelgestelde vragen

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Uw kamer is gereed vanaf 15:00 uur. Wanneer u eerder bij Carré Hotel Zuid-Limburg arriveert dan kunnen we kijken naar de mogelijkheid om u eerder in te checken, maar dit is afhankelijk van de beschikbaarheid van de kamer. We kunnen hier geen garanties in bieden. Het is echter wel mogelijk om uw koffers al eerder bij ons neer te zetten zodat u onbezorgd uw dag kunt vervolgen.

Het hotel is standaard tot 18:00 uur geopend om u hartelijk te verwelkomen. Wanneer u later wenst in te checken, geef dit dan duidelijk en ruim van tevoren aan. Afhankelijk van beschikbaarheid kunnen wij controleren of dit mogelijk is.

Tot hoe laat kan ik uitchecken?

De standaard uitchecktijd is 11:00 uur. Wilt u langer blijven, vraag dan een late check-out aan.

Kan ik mijn bagage tijdelijk bij jullie achterlaten voor of na mijn verblijf?

Ja, het is mogelijk om uw bagage voor of na uw verblijf bij ons achter te laten. Een van de gastheren of -vrouwen zal uw koffers en overige bagage in ontvangst nemen. Carré Hotel Zuid-Limburg heeft echter geen 24/7 receptie waardoor wij u enkel uw koffers en bagage kunnen terug overhandigen wanneer een van onze collega’s aanwezig is. Het achterlaten van uw bagage is dus volledig op eigen risico. Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid bij diefstal of schade.

Is ontbijt inbegrepen bij Carré Hotel Zuid-Limburg?

De tarieven op onze website én in onze boekingmodule zijn exclusief ontbijt. Voor het ontbijt werken wij samen met het naastgelegen (inpandig) restaurant, Grand Carré Naeve de Paort. U kunt uw ontbijtwensen het beste met hen bespreken op het moment dat u incheckt of voor aankomst contact opnemen via info@naevedepaort.nl.

Wat zijn de openingstijden van het restaurant?

  • Maandag en dinsdag: Gesloten
  • Woensdag: 12:00 – 18:00 uur
  • Donderdag en vrijdag: 12:00 – 21:00 uur
  • Zaterdag en zondag: 10:00 – 21:00 uur

Moeten wij reserveren voor een lunch, borrel of diner?

Voor vragen omtrent onbijt, lunch, borrel of diner verwijzen hij u graag naar het restaurant dat in hetzelfde pand is gevestigd als ons hotel, Grand Carré Naeve de Paort. U kunt uw wensen het beste met hen bespreken op het moment dat u incheckt of voor aankomst contact opnemen via onderstaande gegevens.

U kunt op de volgende manieren reserveren:

Wat betekent ‘Naeve de Paort’?

‘Naeve de Paort’ is Limburgs dialect en betekent letterlijk ‘Naast de poort’.

De reden om de het horecagedeelte naast het hotel hiernaar te vernoemen heeft ermee te maken dat het pand als geheel een Rijksmonument is. Deze monumentale status heeft het gekregen door de sluitsteen boven de poort aan de Oost-/Straatzijde van het pand.

Moet ik het ontbijt van tevoren reserveren of kan ik dat ook tijdens mijn verblijf aangeven?

U kunt het ontbijt het beste van tevoren online reserveren, maar het is ook mogelijk om op een later tijdstip alsnog een ontbijt aan te vragen. Wanneer u hier alsnog gebruik van wenst te maken, kunt u dit aan de bar van Grand Carré Naeve de Paort alsnog doorgeven.

Tussen welke tijden kan ik gebruik maken van het ontbijt?

U kunt gebruik maken van het ontbijt van woensdag tot en met maandag tussen 8:30 en 11:00 uur. Daarnaast is het mogelijk om voor €10 p.p. een take away ontbijt te bestellen (tussen 7:15 uur en 8:30 uur).

Voor het ontbijt werken wij samen met het naastgelegen (inpandig) restaurant, Grand Carré Naeve de Paort. U kunt uw ontbijtwensen het beste met hen bespreken op het moment dat u incheckt of voor aankomst contact opnemen via info@naevedepaort.nl.

Kan ik eerder ontbijten dan 8:30 uur?

Het is helaas niet mogelijk om eerder dan 8:30 uur te ontbijten. Voor het ontbijt werken wij samen met het naastgelegen (inpandig) restaurant, Grand Carré Naeve de Paort. U kunt uw ontbijtwensen het beste met hen bespreken op het moment dat u incheckt of voor aankomst contact opnemen via info@naevedepaort.nl.

Hoe hoog is de toeristenheffing?

De toeristenheffing bedraagt €2,50 per persoon per nacht voor volwassenen en kinderen ouder dan 4 jaar.

Ik wil graag bij aankomst afrekenen. Kan dat?

Dit is standaard niet mogelijk. U ontvangt nadat u een reservering heeft geplaatst een bevestiging en betaallink. Enerzijds uit veiligheidsoverwegingen en anderzijds om het aantal no-shows tegen te gaan. In overleg is het echter wel mogelijk om van deze standaard af te wijken. We verzoeken u dan contact met ons op te nemen via info@carrehotel.nl.

U ontvangt bij het maken van uw reservering een link naar online betaalportaal. Zo kunt u uw reservering via iDeal, Bancontact, Sofort of bankoverschrijving voldoen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Momenteel accepteren wij enkel online betalingen via iDeal, Bancontact en Sofort. In het kader van veiligheid accepteren wij geen contant geld. Daarnaast accepteren wij geen creditcards. Tot slot is het vooralsnog niet mogelijk om ter plekke met PIN te betalen.

Ik heb een factuur nodig. Hoe krijg ik deze?

Heeft u direct een reservering via Carré Hotel Zuid-Limburg gemaakt? Dan ontvangt u een factuur wanneer u uitcheckt uit het hotel. Heeft u geen factuur ontvangen? Mail dan even naar info@carrehotel.nl met uw reserveringdetails. Wij helpen u graag verder. Heeft u een reservering gemaakt via een andere organisatie? Vraag uw factuur dan bij de betreffende organisatie op.

Ik wil met creditcard betalen. Kan dit?

Nee, het is helaas niet mogelijk om te betalen met een creditcard.

Is er een lift aanwezig?

Nee, er is helaas geen lift aanwezig in ons hotel. We hebben echter wel 4 kamers op de begane grond. Geef daarom bij uw reservering aan wanneer u slecht te been bent of om een andere reden geen trap wenst te lopen. In dat geval zullen wij er alles aan doen om u te voorzien van een kamer op de begane grond.

Is er een ruimte waar wij onze koffers kunnen achterlaten?

Ja, het is mogelijk om uw bagage voor of na uw verblijf bij ons achter te laten. Een van de gastheren of -vrouwen zal uw koffers en overige bagage in ontvangst nemen. Carré Hotel Zuid-Limburg heeft echter geen 24/7 receptie waardoor wij u enkel uw koffers en bagage kunnen terug overhandigen wanneer een van onze collega’s aanwezig is. Het achterlaten van uw bagage is dus volledig op eigen risico. Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid bij diefstal of schade.

Waar kan ik parkeren en wat zijn de kosten?

Het is voor hotel- en restaurantgasten mogelijk om geheel gratis gebruik te maken van de parkeerplaats op onze eigen terrein (aan de achterzijde van het pand).

Mocht deze parkeerplaats onverhoopt vol zijn, dan is het mogelijk om gratis in de nabijgelegen wijk te parkeren.

Lees hier meer over de parkeermogelijkheden.

Is het mogelijk om een elektrische auto op te laden?

Nee, het is op dit moment nog niet mogelijk om uw auto elektrisch op te laden bij Carré Hotel Zuid-Limburg. Wij zijn echter wel bezig om dit in de toekomst te kunnen realiseren voor onze gasten.

Is het mogelijk om een fiets bij jullie te stallen?

Ja, het is mogelijk om uw fiets te stallen in onze overdekte en afgesloten fietsenstalling. Het is bovendien mogelijk om uw elektrische fiets in deze stalling gratis op te laden.

Is het hotel rolstoeltoegankelijk?

Nee, het hotel is niet rolstoel toegankelijk.

Hebben jullie ook 3-persoonskamers?

Ja, wij hebben meerdere driepersoonskamer. Daarnaast hebben we ook diverse kamers waarbij het mogelijk is om een tweepersoons slaapbank aan de kamer toe te voegen. Tot slot hebben we ook nog twee appartementen met respectievelijk 5 en 7 slaapplekken.

Kan er een babybed op de kamer worden geplaatst?

Ja, dit is zeker mogelijk. Standaard is er geen babybed aanwezig om de kamers, maar wanneer u bij uw reservering aangeeft dat u een babybed wenst, dan zullen wij deze kosteloos voor u plaatsen.

Kunnen de bedden gesplitst worden?

Op de meeste kamers kunnen de bedden gesplitst worden, maar niet op alle kamers. Geef bij uw reservering aan dat u gesplitst bedden wenst dan kunnen wij hier rekening mee houden bij het maken van de kamerindeling.

Is er een waterkoker aanwezig in de kamer?

Ja, iedere kamer is voorzien van een waterkoker.

Kunnen wij gebruik maken van een strijkplank?

Nee, op de hotelkamers is helaas geen strijkplank aanwezig.

Is er een koffieapparaat aanwezig in de kamer?

Ja, iedere kamer is voorzien van een koffiezetapparaat.

Kan ik in de buurt van de ingang parkeren?

U kunt gratis parkeren op onze eigen parkeerplaats aan de achterzijde van het hotel. Vanuit deze parkeerplaats is het ongeveer 100 meter lopen tot de ingang van het hotel.

Ik heb een taxi nodig. Kunnen jullie mij helpen?

Jazeker. Wij hebben goede ervaringen met BoTaxi uit Valkenburg aan de Geul. U kunt via hun website een taxirit aanvragen óf hen even bellen (via: 043-6012221).

Neem dan contact met ons op!

Hallo,

Mijn naam is Isa!

Stuur gerust een mailtje of neem contact op via de chat. Ik help u dan zo snel mogelijk verder.

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00.