Ervaar de charme van ons karakteristieke carré hotel.

Voor een prettig verblijf

Belangrijk om te weten

Ons hotel is gevestigd in een karakteristieke carréboerderij uit 1841. Een hotel in een oud pand heeft zeer veel charmes, maar zeker ook beperkingen. Wij willen u hier graag vooraf op attenderen, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. 

0%

Van onze gasten

Veelgestelde vragen

Welke onderdelen van de accommodatie zijn al gerenoveerd?

Wij hebben het hotel (voormalige Hof van Hulsberg) in december 2023 overgenomen van de vorige eigenaren. Daarna zijn wij meteen aan de slag gegaan met het vernieuwen, verbeteren en renoveren van de accommodatie. Ons hotel en restaurant zijn gevestigd in een oude, monumentale carréboerderij uit 1840. Voldoende uitdagingen dus. We hebben onszelf als doel gesteld om de hele accommodatie voor 2028 te renoveren.

Reeds afgerond:

  • Restaurant gedeelte (zie naevedepaort.nl)
  • Bestrating/Oprijlaan richting de parkeerplaats.
  • Aanleg speeltuin aan de achterzijde van het pand.

Momenteel in ontwikkeling:

  • Kantoorruimte op de begane grond aan de voorzijde van het pand.
  • 2 appartementen/studio’s op de tweede verdieping (zie Studio en Studio+).
  • Opknappen van terras op de binnenplaats.
  • Gangen en trappenhuis in mergel gedeelte van het hotel.

Planning:

  • Renovatie overige 16 kamers in het hotel (Budget, Standaard en Comfort) in de stijl van de studio’s.
  • Aanpassen en verbeteren parkeerplaats aan achterzijde van het pand.
  • Verduurzaming (o.a. zonnepanelen, isolatie en elektrische laadpalen (voor auto’s).
  • Inspelen op nieuwe technologieën (o.a. interactieve informatiezuilen en keyless kamertoegang).

Wat zijn de nadelen van het terras aan twee zijden?

Laten we voorop stellen dat wij zéér trots zijn op de 3(!) terrassen die ons hotel omringen:

  • Speeltuinzijde (40 zitplekken): Van dit terras heeft u als hotelgast geen overlast aangezien dit terras aan de ‘restaurant’-kant van het pand ligt.
  • Voorzijde (60 zitplekken): Dit terras ligt recht voor het hotel, grenst ook aan de voorste vleugel van ons hotel. Met name gasten van kamer 19 zullen hier mogelijk hinder ondervinden.
  • Binnenplaats (40 zitplekken): Dit unieke terras ligt op de binnenplaats van het hotel en biedt een unieke locatie in Zuid-Limburg. Sterker nog: Op een warme zomeravond als de lampjes aan zijn, zult u zich eerder in Zuid-Italië wanen. Dit terras grenst echter wél direct aan kamer 3 en kamer 4 op de begane grond én aan de kamers 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12 en 14 op de eerste verdieping.

 

Hoewel wij schappelijke openingstijden hanteren voor het restaurant én de bijbehorende terrassen, vinden wij het wel belangrijk om u hier vooraf duidelijk over te informeren.

Welke onderdelen van het hotel zijn wél rolstoeltoegankelijk?

Wij zijn aan het onderzoeken hoe we ons hotel rolstoeltoegankelijk kunnen maken, maar zijn hier tot op heden nog niet in geslaagd. Enkel het restaurant is goed te bereiken voor rolstoelgebruikers.

Voor alle kamers zal minimaal een opstapje of trap betreden moeten worden. Wanneer het voor u als rolstoelgebruiker mogelijk is om (eventueel met hulp) kleine afstanden zonder rolstoel te overbruggen, dan bieden de kamers op de begane grond wellicht wel een oplossing voor u. Het betreft hierbij dan de volgende kamers:

  • Kamer 1 (Standaard Kamer)
  • Kamer 2 (Standaard Kamer)
  • Kamer 3 (Budget Kamer, gelegen op de binnenplaats)
  • Kamer 4 (Budget Kamer, gelegen op de binnenplaats)

Onze excuses voor het ongemak. Wij wensen iedereen een zo prettig mogelijk verblijf in Zuid-Limburg. Neem daarom gerust contact met ons op. We denken graag met u mee óf zoeken samen met u naar een alternatief hotel met betere faciliteiten voor rolstoelgebruikers.

Wat doen jullie tegen de gehorigheid van de kamers?

Om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken nemen wij hiervoor enkele maatregelen, namelijk:

  • Alle nieuwe/gerenoveerde kamers worden zéér grondig geïsoleerd om zo de geluidsoverlast tot een minimum te beperken.
  • Iedere gast vindt een setje oordopje in het nachtkastje om zo een optimale nachtrust te kunnen bieden.
  • Wanneer ons hotel niet volledig bezet is proberen wij minimaal één kamer tussen verschillende groepen/kamers vrij te laten. Dit zal bij een hogere bezettingsgraad echter niet altijd mogelijk zijn.

Waar kan ik parkeren en wat zijn de kosten?

Het is voor hotel- en restaurantgasten mogelijk om geheel gratis gebruik te maken van de parkeerplaats op onze eigen terrein (aan de achterzijde van het pand).

Mocht deze parkeerplaats onverhoopt vol zijn, dan is het mogelijk om gratis in de nabijgelegen wijk te parkeren.

Lees hier meer over de parkeermogelijkheden.

Neem dan contact met ons op!

Hallo,

Mijn naam is Isa!

Stuur gerust een mailtje of neem contact op via de chat. Ik help u dan zo snel mogelijk verder.

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00.